חברת האוטובוסים המובילה בישראל אתכם לכל אורך הדרך

חברת בון תור מספקת אוטובוסים לטיולים ותיירות פנים בארץ, מתוך מודעות רבה לחשיבות חוויית הנסיעה שלכם. לשם כך אנחנו מפעילים אוטובוסים חדשים, מרווחים ומאובזרים, שיבטיחו שהנסיעה שלכם תהפוך לחוויה מפנקת במיוחד, שבולטת מעבר לכל חברות האוטובוסים האחרות.

מה כוללים האוטובוסים של בון תור? 

• אוטובוסים שעוברים בדיקות תקינות תקופתיות.
• נהגים שמכירים את כבישי הארץ ושביליה כמו את כף ידם.
• עמידה מדויקת בלוחות הזמנים כדי שתספיקו להגיע לכל מקום ואתר.
• וכמובן – שירות עם חיוך לכל נוסע, שהופך את הנסיעה להרבה יותר נעימה.
 
בנוסף בון תור מספקים חבילות בר/בת מצווהמלאות כמו בר מצווה בכותל 

חברת האוטובוסים להסעות וטיולים - ככה מתיירים

הדרך לא פחות חשובה מהיעד- החוויה מתחילה מרגע הגעתו של האוטובוס ועד הישיבה הנינוחה בו. כדי להיכנס לאווירת החופשה אתם צריכים חברה המתמחה בתחום של הסעות תיירות פנים, אשר נהגיה מכירים היטב את האתרים המרכזיים בארץ ואת הדרכים הנוחות ביותר אליהם.
 
בון תור מתמחה בתחום זה כבר עשרות שנים, ומעסיקה נהגים מקצועיים ומנוסים שיודעים לא רק את העבודה, אלא גם את הדרך. הנהגים שלנו יגיעו לנקודת האיסוף בדיוק בזמן שנקבע, יקבלו את פניכם בסבר פנים יפות וידאגו להביא אתכם אל כל מקום ואתר בדרך הטובה ביותר. אין לנו ספק, שחוויית תיור כזאת תאפשר לכם לבלות זמן איכות אמיתי, ותשאיר אצלכם טעם של עוד מהטיול.
 

לטייל בנוחות לכל יעד  

הסעות תיירות פנים של בון תור מתבצעות באוטובוסים חדשים, מרווחים, נקיים ומאובזרים בכל הדרוש לנסיעה נוחה ונעימה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לעלות לאוטובוס, להתרווח במושב, לקשור שיחה עם השכן שבמושב שלידכם, להאזין למוזיקה ולהתבונן בנוף.
בזמן שהנהגים שלנו ידאגו להביא אתכם בבטחה לכל מקום שתחפצו.
 
בון תור היא התשובה המושלמת לחוויה ברמה אחרת בהשוואה לכל שירות הסעות של חברות האוטובוסים.