הצהרת נגישות

הסדרי נגישות חברת בון תור בע"מ

 

חברת בון תור בע"מ   מתמחה במתן שירותי הסעה מאז 1988  . אנו נוקטים  את מירב המאמצים ומשקיעים משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותינו  שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר הטמע מערכת הנגשה של חברת עושים שוויון. על מנת לאפשר למשתמש לבחור באפשרויות צפיה וגלישה נוחות יותר.

באתר זה בוצעו התאמות נגישות עפ"י המלצות התקן הישראלי 5568 ברמה AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

מומלץ לגלוש באתר זה בדפדפן chrome.

 

 

בעת לחיצה על סמן התוסף יפתח תפריט הנגישות.

 

 

לנווט קל ומהיר באתר בעזרת המקלדת, יש להפעיל את לחצן "נווט מקלדת" בתפריט, ולהעזר במקשים הבאים:

לנווט בין כפתורים יש ללחוץ על מקש B במקלדת.

לנווט בין טפסים יש ללחוץ על מקש F במקלדת.

לנווט בין כותרות יש ללחוץ על מקש H במקלדת.

לנווט בין תפריטים יש ללחוץ על מקש M במקלדת.

לנווט בין תמונות יש ללחוץ על מקש G במקלדת.

 

 

 

 

נתקלתם בבעיה?

במידה ולא מצאתם את התוכן שחיפשתם באתר או שהנכם מעונינים בעזרה מנציג שרות, תוכלו להקיש f4 ותפתח חלונית להשארת פרטים. השאירו שם וטלפון ונציג מטעמנו יצור אתכם קשר.

בנוסף, נתון ללחוץ על "כפתור מצוקה" בתוסף ( נמצא בתחתית התוסף) על מנת לחייג או לשלוח הודעה מהירה. בעת שימוש במחשב יש ללחוץ על הכפתור האדם כדי להוריד התחברות מרחוק.

 

 

מה בתפריט הנגישות?

       ניווט מהיר בין הדפים המרכזים באתר.

       התאמת גודל הגופן באתר.

       שינויי רוח התווים באתר.

       שינויי רוח בין השורות באתר.

       הגדלת תצוגת האתר.

       התאמת מקום הטקסטים באתר (ימין/שמאל/מרכז).

       שנוי צבעי הכותרות/ הרקעים/ הטקסטים באתר.

       צבע סמן עכבר - שינוי סמן העכבר ל: גדול ושחר/ גדול ולבן.

       גופן קריא- שינוי הפונט לפונט קריא יותר.

       הדגשת כותרות - הדגשת כל הכותרות באתר.

       הדגשת קישורים - הדגשת כל הקישורים באתר.

       הגדלת טקסטים - הצגת הטקסטים באתר בחלונית צפה בעת מעבר.

       תומך קריאה - הוספת סמן וירטואלי על מנת לעקב אחרי מקום המשתמש באתר.

       תומך מיקוד - הדגשת אזור מסוים באתר בעת מעבר.

       ניגודיות כהה - שינוי צבעי האתר לבהיר על גבי רקע כהה.

       ניגודיות בהירה - שינוי צבעי האתר לכהים על גבי רקע בהיר.

       ניגודיות גבוהה - שינוי צבעי האתר לצבעים מנוגדים.

       רויה גבוהה - הגברת עוצמת הצבעים באתר.

       רויה נמוכה - הפחתת עוצמת הצבעים באתר.

       מונוכרום - שינוי צבעי האתר לשחר לבן.

       השתק צלילים - השתקה מיידית לכל הוידאו או האודיו באתר.

       הסתר תמונות - הסתרת כל התמונות באתר.

       עצירת אנימציות - השבתת הבהובים ואלמנטים נעים על המסך.

       הדגשת רחף - הדגשת אלמנט ספציפי בעת מעבר.

       הדגשת לחיצה - הדגשת אלמנט ספציפי בעת לחיצה.

       מצב קריאה - תצוגת האתר ללא עצוב וללא תמונות.

       ניווט מקלדת - ניווט בעזרת מקשי המקלדת בין הקשורים/ הכותרות/ הכפתורים/ הטפסים/ התפריטים/ התמונות באתר.

       קורא מסך - הקראת טקסטים באתר על ידי לחיצה על הטקסט המבקש.

       מיקרופון - ביצוע פקודות קוליות

 

הסדרי נגישות מבנים

 

הזמנות שירותי הסעה מתבצעות באמצעות ערוצים דיגיטליים או מענה טלפוני אשר שניהם נגישים כמפורט להלן.

במסגרת מתן שירותי הסעות לאנשים עם מוגבלות אנו מציעים שירותי הסעות במגוון רכבים, החל מרכב המותאם לכיסאות  גלגלים : מכיסא אחד ועד אוטובוסים המיועדים להסעת קבוצת אנשים עם מוגבלות בהם רוב המושבים ניתנים להסרה ולהרכבה.

ברכבים מותקנים מעלונים בעלי כושר הרמה מתאים והם מצוידים בערכות עיגון כסאות הגלגלים לרכב וחגורות בטיחות לנוסעים.

כמו כן באוטובוסים קיים מנגנון "הנמכת רכב" – הנמכת גובה האוטובוס עד גובה המדרכה על מנת לאפשר עלייה נוחה ובטוחה לנוסעים .

באוטובוסים מערכת הגברת שמע סביבתית.

 

 

 

שירות לקוחות נגיש

 

       הדרכות עובדים לשירות נגיש  - נהגי החברה עוברים הדרכה מעת לעת על מנת לתת שירות מיטבי לאוכלוסייה עם מוגבלויות וריענון בהפעלת מערכות רלוונטיות (מעלונים , עיגון חגורות בטיחות ) . גם נציגי מוקד ההזמנות אשר עומדים לרשות המזמינים הן במוקד הטלפוני והן בערוצים הדיגטליים עוברים הדרכות להכרת תחום הנגישות, וככלל החברה דואגת ליצירת מודעות בקרב העובדים למתן שירות נגיש.

 

       מוקד טלפוני נגיש-  המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

 

       אמצעים נוספים ליצירת קשר-  קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

 

       דואר אלקטרוני – reservation@bontour.co.il

       oפניה באמצעות "צור קשר" באתר

       oפניה באמצעות הדואר: רח´ הפלדה 5 , אור יהודה

       oפנייה טלפונית :03-5333779 , tel:9919*, פקס : 03-7353703

 

 

נגישות אתר האינטרנט

 

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.

חברת בון תור בע"מ מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

 

 

מידע על נגישות האתר

 

       אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

       התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

        הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.

       האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

       מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי.

       לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

       מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.

       מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

       בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט, ובנוסף חברת עושים שוויון כמערכת הנגשה פעילה באתר.

 

 

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

 

פרטי רכז הנגישות האחראי על האתר

שֵׁם: תבור אברהמי
טֵלֵפוֹן : 1-700-015-107
דוא”ל :
info@equality.co.il

פרטי רכז הנגישות בחברת בון תור בע"מ

 

שם: ציפי מועלם

טלפון : 03-5333779 שלוחה 204

דוא”ל :  tzipim@bontour.co.il

 

הסניפים שלנו:

באר שבע - יהושוע הצורף 7 קומה 1, נגישות כסא גלגלים – כן. שירותים – כן, חנייה – על בסיס מקום פנוי.

מודיעין – לודג´ סנטר 1, המרכזים 15, קומת קרקע, מודיעין. נגישות כסא גלגלים – כן, שירותים – כן. חנייה – על בסיס מקום פנוי .

נתב"ג – טרמינל 1, קומה 3. נגישות כסא גלגלים – כן, שירותים – כן. חנייה כן. (בהתאם להקצאות רשות שדות התעופה).

נתב"ג – חניון  לטווח ארוך. נגישות כסא גלגלים - כן. שירותים – לא. חנייה – כן. (בהתאם להקצאות רשות שדות התעופה).

אור יהודה – הפלדה 7 קומה 1. נגישות כסא גלגלים – כן. שירותים – כן. חנייה – לא.

משרדי ההנהלה – אריאל שרון 3, קומה 3, אור יהודה. נגישות כסא גלגלים – כן. שירותים – כן. חנייה – על בסיס מקום פנוי.

סניף צפון – רחוב הצור 3, קומה ראשונה וקומה שנייה, א.ת. קדמת גליל,  נגישות כסא גלגלים – כן. שירותים - כן. חנייה – על בסיס מקום פנוי. 

 

 

 

תאריך עדכון אחרון: 31.03.2024