שירותי הסעות עם בון תור - כל הסיבות

חברת בון תור הינה חברה וותיקה ובעלת מוניטין המספקת שירותי הסעות לחברות ולפרטיים ברחבי הארץ – הסעות לאירועים, ימי כיף, הסעות עובדים ותלמידים ועוד. לחברה צי של מעל 400 רכבים מאובזרים ושמורים, והיא מעניקה שירותים למשרדים ממשלתיים, חברות ציבוריות ופרטיות, עיריות ומועצות, גופי תיירות ועוד. 

איך קובעים מחיר להסעה?

מחיר הסעה נקבע על פי מספר פרמטרים – משך זמן ההשכרה המבוקש או מספר הקילומטר, מספר המושבים שמשפיע על סוג הרכב (אוטובוס או מיניבוס), האבזור המבוקש ברכב ההסעה וגם העונה. השכרת אוטובוס או מיניבוס בתקופת הקיץ או החגים תהיה זולה יותר. היעדים הנפוצים ביותר הם הסעות לנתב"ג, הסעות לחתונה במקומות שונים בארץ, הסעות לחרמון, לכותל, לים המלח ועוד. השכרה של אוטובוס תהיה יקרה יותר ממיניבוס במאות עד אלפי שקלים. השכרה של מיניבוס לים המלח לקבוצה של עד 15 איש, תעלה בטווח של 2,000,-2,500 ₪, ואילו אוטובוס יעלה כ-2800-3,000 ₪. הסעות לחרמון במיניבוס תלויה מאזור היציאה בארץ, והמחיר ינוע בטווח של 2,800-3,500 ₪. באוטובוס, המחיר לנסיעה לחרמון יעלה 3,500-4,000 ₪. עלות ההשכרה של מיניבוס צמוד ליום שלם, שיהיה אתכם בכל היעדים שתרצו, תנוע בין 1,500-2,500 ₪, ואוטובוס צמוד יעלה לכם כ-2,500-3,500 ₪.

צי הרכבים של בון תור

אצלנו בבון תור תוכלו למצוא מגוון רכבים שיתאימו לכל מטרה. האוטובוסים שלנו מונים כ- 53-60 מקומות ישיבה, על פי בחירתכם, ומאובזרים במיזוג אוויר אישי, WIFI, טלוויזיה, מערכת DVD משופרת, מושבים מרווחים כולל הדום לרגליים ועוד. המיניבוסים שלנו הם מסוג מרצדס מדגם ספרינטר, המאפשרים חוויית נסיעה אינטימית ונעימה לקבוצות קטנות של עד 20 איש. הנסיעה במיניבוס היא פתרון אידיאלי כאשר רוצים, במקביל לשירות הנסיעה, לשמור על אווירה מגובשת ושיח בין הנוסעים. בנוסף לאוטובוס ומיניבוס, אנו מציעים שירותי הסעות VIP מאובזר ומפואר, המתאים להסעת שגרירים, דיפלומטים, אנשי עסקים, אמנים, זוגות ביום חתונתם וכל מי שחפץ בנסיעה מפנקת. עוד תוכלו למצוא אצלנו הסעות באוטובוס ציבורי זעיר המתאים למספר של 10, 14 ו-16 נוסעים וגם במונית לעד 3 נוסעים. אנו מאפשרים הזמנת הסעות באופן חד פעמי, או הזמנה קבועה במקרים כדוגמת הסעת תלמידים והסעת עובדים. לכל מטרה ולכל סוגי ההרכבים – תמצאו פתרונות  בבון תור. 

מה הדברים שחשוב לשים אליהם כששוכרים שירותי הסעה?

כשבוחרים בחברת הסעות, חשוב לקחת בחשבון את נושא הבטיחות והניסיון שלה. לנו בבון תור, למעלה מ-40 שנות ניסיון, צי רכבים גדול ומתוחזק בקפידה. 
  • כשאתם באים לבחור את הרכב שישרת אתכם, חשוב לעשות זאת בהתאם למסגרת התקציב שלכם.
  • דאגו לרכב מרווח שיאפשר פינוק אמיתי במידה ומדובר בטיול או יום כיף, ובמידה ומדובר במיניבוס, דאגו לאקסטרה מקום שיכיל גם את התיקים שלכם.
  • בחרו אבזור למיניבוס בהתאם לצרכים שלכם. למרות שכלל הרכבים של בון תור מאובזרים ברמה גבוהה ונוחה, ישנם מיניבוסים המגיעים עם מקרר משקאות, שקעים להטענת המובייל ועוד. אם מדובר בנסיעה ארוכה, צ´פרו את עצמכם ואת הנוסעים.
  • תכננו את העצירות ואיסוף הנוסעים באופן שיהיה משתלם לכם. לרוב, חברת ההסעות מציעה בחבילה מספר נקודות איסוף בעיר ומספר נקודות עצירה. תכננו את הטיול שלכם בהתאם לכך וודאו שאינכם מוצאים סכומי כסף גדולים מהמתוכנן לשווא. 

מקצועיות, ניסיון, בטיחות ושירות ברמה גבוהה – בון תור

חברת בון תור נוסדה בשנת 1988 וכיום היא אחת מחברות האוטובוסים הגדולות בענף ההיסעים. החברה שמה לה לדגש את נושא המקצועיות והבטיחות, ומחזיקה בשירותיה כ-450 רכבים מסוגים שונים, המתוחזקים ברמה גבוהה ואשר יספקו לכם חוויית נסיעה ייחודית. צוות החברה מיומן ואדיב, ובין לקוחותינו נמנים חברות פרטיות וציבוריות, משדי ממשלה, עיריות ומועצות, מפעלים ותעשיות, גופי תיירות ועוד.